Ozdabianie klamerek

Bardzo lubię małe i piękne drobiazgi, szczególnie jeśli są w jakiś sposób spersonalizowane, nabierają wtedy wyjątkowości i tego "czegoś"...
Postanowiłam więc ozdobić kilka klamerek. Pocięłam tasiemki ozdobne na odpowiednie kawałki (potem można jeszcze nożykiem dociąć po brzegach jak trzeba) i okleiłam obie strony różnymi wzorami.




Takie klamerki można potem zabezpieczyć za pomocą lakieru matowego na przykład, ale ja je zostawiłam w tej wersji. Na przyszły raz zostawiłam sobie pomysł pomalowania ich na biało i wtedy ozdobienia w paseczki, kropki i zygzaki.

Produkty:

Klamerki do kupienia TUTAJ
Tasiemki do kupienia TUTAJ

Zachęcam Was do takich zabaw, bo nawet bez wielkich umiejętności manualnych na pewno się uda. To też świetna zabawa dla dzieci :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz