Tydzień rozpieszczania - konkurs

Zaczynamy tydzień rozpieszczania klientów DiD :)

Chciałabym Wam w ten sposób podziękować, za ostatnią ogromną aktywność. Codziennie wysyłam do Was paczuszki, codziennie odpisuję na mnóstwo maili. Bardzo mnie to cieszy, że sklepik żyje własnym życiem i rozwija się :) Nie byłoby to możliwe bez Was ♥
ja ze swojej strony staram się zawsze być pomocna i życzliwa. Wyszukuję też ciągle nowych produktów, aby zaproponować Wam jeszcze ciekawsze drobiazgi.

Tak więc w pierwszym dniu rozpieszczania - ogłaszam konkurs :)
Przyślijcie mi zdjęcie Waszych paczuszek dla klientów, kartek ozdobnych, czy innych śliczności z użyciem moich produktów na adres sklep@drozdaimmagine.pl. Czekam na nie do końca lipca. Umieszczę je na FB i tutaj na blogu. Możecie komentować i lajkować, by pomóc mi zdecydować, które są najbardziej pomysłowe, piękne, estetyczne :) Łączcie moje produkty z innymi materiałami i dodatkami - chcę zobaczyć co można z nich wyczarować :)

W nagrodę zestaw moich produktów: tasiemek, tuszy i laków - w wybranej przez zwycięzcę tonacji kolorystycznej.
NIECH ŻYJE KOLOR!


Wróćcie jutro, by dowiedzieć się jaka jest następna niespodzianka :) I tak, aż do piątku :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz