Torebki bawełniane

Sezon nieco zelżał, mam więc więcej czasu, aby szukać dla Was nowych produktów i wprowadzać je do oferty sklepiku :)

Będzie się działo :) Mam nadzieję, że na nowy sezon będziecie mogli znaleźć u mnie absolutnie wszystko do pięknego zapakowania produktów :)

Dzisiaj przedstawiam bawełniane torebki - czyste, lub z nadrukiem. Nadruk wykonywany jest metodą sitodruku, a więc jest trwały, nawet po praniu (w przeciwieństwie do druku cyfrowego). Taka torba posłuży długo :)







Jak zamówić torebki bawełniane z nadrukiem? Macie do wyboru pakiet 50 lub 150 torebek (im więcej tym taniej za sztukę). Generalnie do nadruku potrzebny jest plik wektorowy. Ale jeśli nim nie dysponujecie - nie martwcie się - pomogę. Wystarczy, że prześlecie jpg na białym tle, lub.png a ja przerobię go na wektor bezpłatnie :)

Wyceniłam nadruk jednokolorowy (w dowolnym kolorze) na jednej stronie - ale jeśli macie inne potrzeby - piszcie, wycenię dowolny wydruk :) I ilość :)

1 komentarze :

  1. witam chciałam zapytać dlaczego nie widać zdjęć na blogu ? i czy zrobisz wpis jak pakować zdjęcia dla klientów ?

    OdpowiedzUsuń